Ripan treenijuttuja

torstai 31. heinäkuuta 2014

Erittäin hyvä ellei täydellinen

Mulle se on täydellinen


Tuomarina Lena Danker, Suomi
JUN EH 
Arvostelu: 
15kk, hyvän kokoinen uros, joka antaa hieman vieraan vaikutelman, koska kuonossa ja raajoissa on brindle-väritys, hieman vieras ilme rodulle, purenta ok, tasapainoisesti kulmautunut edestä ja takaa, köyhä eturinta, rintakehä saa vielä kehittyä, kokoonsopiva luusto, jyrkkä lantio ja tästä johtuen häntä kiertyy selän päälle liikkeessä, lupaava karvanlaatu, miellyttävä luonne.


Tuomarin lässyteltävänä
Olen todella tyytyväinen arvosteluun, se on ihan Jokun näköinen. Itse en nähnyt Jokun esitystä, mutta hyvin oli lähtenyt vieraan matkaan ja toiminut kehässä, vaikkei me koskaan näyttelyjuttuja treenatakaan. Jokulla oli kuitenkin Maisa matkakaverina, joka osallistui JH kehään, tällä kertaa ilman sijoitusta. 
Iso kiitos kuuluu Jokun esittäjälle, Maijalle ja heidän tiimilleen! Kuuman päivän päätteeksi kotona makasi kaksi väsynyttä matkalaista. 

Yhteistyö :)
Kaverukset reissussa
Mun loma osa 2 starttasi tällä viikolla. Lomareissu 2 tuli myös tehtyä, tälläkin kertaa ilman koiria (juhannuksen jälkeen kävin Vaasassa). Pyöräiltiin kaverin kanssa 150 km Hartolaan heidän mökilleen ja eilen palattuani reissulta, oli treeni-into kasvanut hurjasti. Pakkohan se oli lähikentälle tokoilemaan lähteä. 

Viime viikon torstaina liideltiin jokun kanssa agitreeneissä. Olipa hauska rata, joka vaati rytmitystä ja linjauksia paljon. Suoran putken jälkeen kepit olivat avokulmassa, jonne ohjasin poispäikäännöksellä. Ajattelin vaan kokeilla vaikka olin varma, ettei Joku vielä tuollaisesta suoriudu. Yllätyksekseni se kuitenkin hakeutui kepeille, muutaman kerran mennessään vilkaisi kuitenkin mua varmistellen, mutta tokalla yrittämällä jo parempi. Ihan huippua! Yksin olen onnistunut kouluttamaan sille kepit vieraalla metodilla ja ihan tyytyväinen olen :)

Huomenna lähdetään sitten kunnon liitoleirille, kun HSKH:n agilityleiri starttaa. Järvenpäässä vietetään koko viikonloppu esteiden seassa pyörien. KIVAA!
Nyt Joku on Somerolla äitini matkassa kertomassa vitsejä lampaille. Olen varma, että Joku on ainoa, joka nauraa vitseilleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti